BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 31, 2011

erm


tak tahu nak cakap ape dh .

ok. selagi tuuttt, selagi tuu laa sy tuuuutt

Friday, March 18, 2011

no feeling


adoii aii , arini tk thu nak buat ape sampai kayuh basikal jauh2 , pusing 1 bandar .
hehe besh jugak boleh tengok macam2.

mak aku cakap aku cam org prgnt MURUNG =.= perghh .
ape laa bunda nii , ni bukan murung .
ni masalah remaja .
bunda ape thuu , HEHE.

siyesly aku cakap arini memang ari yang paling tk besh ,
mcm shit sj .
buat tu salah buat ni salah sume tk kne .
ape nk jd nii .
yang sorang tuu plak so ngadap bku .
kalau cmni haaa =.= camne nak ngadap eh?
agk2 kunyah jee bku depan mate tuuu .

perkataan yang selalu aku sebut dari pkul 8 mlm td hny 1 jeee
" BILO LAA NOK CEROH NIII "
hope hari esok lebih bek dri hri niii .
=)

selamat malam semuaaa !

Monday, March 14, 2011

so sorry


sorry for my teacher,
sorry cuz' saya tk pegi kelas tambahan,
HAHA,
maaf ye cikgu .

saya mempunyai sebab yang tersendiri kenapa saya tidak pergi kelas tambahan
SEBABNYA :
1 . MALAS
2 .MALAS
3 .MALAS
4 .MALAS
5 .MALAS
6 .MALAS
7 .MALAS
8 .MALAS
9 .MALAS
10.MALAS

hadooiii kire byk arr tu sbb2 saya, penat laaaa nk bg pnjg2 lg.
maaf ye, =) . luse saya pegi laa.
jgn rsau bdk xcellent okay jee
HAHA

*psssssss sayang, iloveyou